>ÖĞRETMENLER GÜNÜ PASTASI

>

Son olarak bu pastamızda yine TBMM İlköğretim okulu anasınıfındaki öğretmenlerimize gitti..geri bildirimler bu kadar yoğun bir haftayı unutturuyor:)))))

About sevilce

hjklloo
This entry was posted in Özel Günler Pastası. Bookmark the permalink.

2 Responses to >ÖĞRETMENLER GÜNÜ PASTASI

  1. >Sevil Öğretmenim ne kadar güzel marifetleriniz varmış.Harika bir pasta olmuş,ellerinize sağlık. Ayrıca öğrencilerinize hediye ettiğiniz kurabiyeler görüntü olarak da, lezzet olarak da bir harikaydı. Ömer'in kurabiyesininden dayanamadım azıcık tattım:))) Tekrar ellerinize sağlık…

  2. Sevil says:

    >Çok teşekkür ederim Meltem Hanım..beğendiğinize sevindim..aslında Güneş sınıfına daha önce yapmak istedim bu kurabiyelerden ama yoğunluktan elim değmedi bir türlü..bundan sonra daha sık yapmaya çalışırım çünkü hepsi çok mutlu oldu:)))

Leave a Reply

